Recent Posts

7 Mayıs 2011 Cumartesi

Haftanın İzleri , mayıs 1

* Gelmeyen bahar . - Varsın gelmeyiversin.

* Türkçe'ye Mutluğun Peşinde olarak çevrilen Rabbit Hole filminde Nicole Kidman performansı - Natalie Portman'ın aldığı Oscar'ı sorgulattı.

* Karabükspor - Fenerbahçe maçı bilet fiyatları - En ucuzu 200 TL. E bir Fener şehre kaç kere gelir ?

* Ankara Armada Alışveriş Merkezindeki Remzi Kitapevi. - Harikalar diyarı gibi kapıdan girer girmez bir kitap kokusu.

* "Proust Yaşamınızı Nasıl Değiştirebilir" kitabıyla Alain de Botton biraz durumu kurtardı . - Prousttan ötürü müdür nedir sevdim...

* Leonard Cohen - Dance Me To The End Of Love ve Manu Chao - La Vida Es Una Tombola

* Televizyonda Profilo'nun Anneler Günü temalı reklamı

* Haftamın en güzel en güç veren sözü " O sırada kitap okuyordum." oldu. - Vazgeçilmezim olma yolunda.

Önümüzdeki günlerde bu başlıklar altında yazılar yazmayı düşünüyorum.

En güzel haftalar ve izleri bizlerin olsun...TwitterTwitter'da paylaş

4 yorum:

eleni dedi ki...

kitap kokusuyla başı dönen mutlu olan birini daha gördüğümde mutlu oluyorum!:)))
bir de Cohen dinleyen:))

dalgaizleri dedi ki...

:) mutlu olalım da eleni gerisini bir kenara koy...

teşekkür ederim ;)

Blush dedi ki...

Bu konsepte bir yazı düşünürken bu yazıyı okudum ve yazmaktan vazgeçtim :))

çünkü çok güzel olmuş. Fotoğraf, başlık ve notlar...

Haftanın güç veren sözü bu ne tatlı bir cümle
'o sırada kitap okuyordum' cevapta çok hoşuma gitti.

dalgaizleri dedi ki...

Yaz sende konseptin tapusu bende değil. ;) Eminim senin sayfanda daha iyi durur. Benimki yetersiz kaldı :)

Geçtiğimiz haftalarda o bu herkes şunu gördün mü bunu gördün mü diye sorduğunda bu cevabı verdim :" O sırada kitap okuyordum."

Teşekkürler Blush, beğenmene sevindim.

Blog Widget by LinkWithin