Recent Posts

28 Şubat 2011 Pazartesi

Zaz - Je Veux

Bu şarkıyı çok sevdim. Kıpır kıpır insana dinlerken o anda yerinden kalkma hissi veriyor hemen. Müzik sıradan değil gayet hoş . Kızın sesi güzel...Daha önce de söylemiştim sırf şarkılar için Fransızca öğrenmek lazım.

Müziğin mutlu modu için tıklayın :


Zaz - "Je Veux"
Yükleyen Mplay. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası.


Müziğin ruhuna kapılmak yeterli olacaktır ama ben sözleri ve Türkçe çevirisini de ekleyim...Böyle şarkının da böyle sözleri olur :

Sözlerin Fransızca orijinali :

Donnez-moi une suite au Ritz, je n'en veux pas
Des bijoux de chez Chanel, je n'en veux pas
Donnez-moi une limousine, j'en ferais quoi ?
Offrez-moi du personnel, j'en ferais quoi ?
Un manoir à Neufchatel, ce n'est pas pour moi
Offrez-moi la Tour Eiffel, j'en ferais quoi ?

Je veux de l'amour, de la joie, de la bonne humeur
Ce n'est pas votre argent qui fera mon bonheur
Moi je veux crever la main sur le coeur
Allons ensemble, découvrir ma liberté
Oubliez donc tous vos clichés
Bienvenue dans ma réalité

J'en ai marre de vos bonnes manières, c'est trop pour moi
Moi je mange avec les mains et je suis comme ça
Je parle fort et je suis franche, excusez-moi
Finie l'hypocrisie, moi je me casse de là
J'en ai marre des langues de bois
Regardez-moi, de toute manière je vous en veux pas et je suis comme ça !

Je veux de l'amour, de la joie, de la bonne humeur
Ce n'est pas votre argent qui fera mon bonheur
Moi je veux crever la main sur le coeur
Allons ensemble, découvrir ma liberté
Oubliez donc tous vos clichés
Bienvenue dans ma réalité

Türkçe çevirisi :

Bana Ritz otelde suit oda tutsan , istemem.
Chanel'den mücevherler , istemem.
Bana bir limuzin versen , ne yapacağım onu ki ?
Uşaklar sunsan önüme , onlarla ne yaparım ki ?
Neufchatel'de bir malikane, bana göre değil.
Eiffel kulesini versen, ne yapacağım onu ?

Aşk isterim , eğlence , iyi huy.
Para değil beni mutlu edecek olan.
Kalbim üzerinde bir elle ölmek isterim.
Haydi beraber , özgürlüğü keşfedelim.
Bütün önyargıları unut benim gerçekliğime buyur.
İyi hallerden bıktım benim için fazla bunlar.
Ellerimle yerim , ben böyleyim.
Dosdoğru ve yüksek sesle konuşurum , üzgünüm.
İkiyüzlülüğe son verelim.
İkili konuşmalardan sıkıldım.
Bana bir bak, sana kızgın bile değilim.
Ben böyleyim sadece...

Aşk isterim , eğlence , iyi huy.
Para değil beni mutlu edecek olan.
Kalbim üzerinde bir elle ölmek isterim.
Haydi beraber , özgürlüğü keşfedelim.
Bütün önyargıları unut benim gerçekliğime buyur.TwitterTwitter'da paylaş

4 yorum:

Adsız dedi ki...

19 yaşındayım ve ömrü hayatımda tek haz alarak dinlediğim şarkı ve şarkıları.
Gerçekten fazla başarılı.

dalgaizleri dedi ki...

yorum bıraktığınız için teşekkürler ;)

Blush dedi ki...

Zaz süper. sesi tarzı mükemmel.
bu kzın kliplerinideki halinide seviyorum :)

dalgaizleri dedi ki...

:) Doğal geliyor değil mi ? Bu sayfayı yazdığımda pek değildi ama son birkaç haftadaki furyayla Türkiye'de Fransa'da tanındığından daha çok tanınıyordur sanırım :)

Blog Widget by LinkWithin