Recent Posts

11 Ocak 2010 Pazartesi

Tek "sponsorum" Türk Hava Yolları

Spor haberlerini takip edenler beğenelim beğenmeyelim dünyanın şu an en iyi futbol takımı Barcelona'nın Dünya Kulüpler Şampiyonası için Abu Dabi'ye Türk Hava Yolları ile uçmasıyla bu sponsorluk anlaşmasından haberi oldu.

İnanamadım ve olabilir mi diye baktım hemen Katalan kulübün resmi internet sitesine. Gördüklerime inanamadım mı deyim çok gururlandım mı deyim bilmiyorum bu karışık duygular içerisinde kaldım. Hala inanamıyorsanız bir de siz bakın. fcbarcelona.com ... Sahiden de Türk Hava Yolları dünya futbolunun zirvesindeki takımın en önemli üç beş sponsorundan birisi durumunda. Kendilerinin Real Madrid'e de teklifte bulunup Katalan ekibi Barcelona'nın sponsorlarına bozulan ve ekibin Türk Hava Yolları ile dikey uçuşlarına izin vermeyen İspanyol sivil havacılığının da gönlünü almasını diliyorum...

Bu yeni sponsorla konforlu uçuşta karnıyarık , döner yemek uğurlu gelmiş olacak ki Barcelona altıncı kupasını da alarak bu sezon alınabilecek bütün kupaları müzesine götürdü. Peki tarihi başarı bir tesadüfün eseri mi?

Yukarıda Barcelona çalıştırıcısı Josep Guardiola'nın 2008 yazında göreve başlarken çekilen imza töreni fotoğrafıyla şu yaşadığımız günlerdeki halini görüyoruz.
Bu fotoğraf büyük bir dünya kulübünde yeni göreve başlayan bir teknik adamla bir sezonun bütün altı kupasını almış ama dağılmış , çökmüş bir teknik adamın farkını açıkça ortaya koyuyor.Bu fark şunu düşündürüyor Pep Guardiola en başa dönmek ister miydi acaba?TwitterTwitter'da paylaş

0 yorum:

Blog Widget by LinkWithin